Валута
BGN
  • BGN
  • EUR
Меню
Профил
Език

КАТЕГОРИИ

НАЙ-ПРОДАВАНИ

Начало Връщане на продукт

Връщане на продукт

Условия за връщане на продукти

  1. Право на връщане Вие имате право да върнете закупените продукти в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на стоката без да посочвате причина. Това се отнася както за физически, така и за онлайн поръчки.
  2. Условия за връщане За да върнете продукт, той трябва да отговаря на следните условия:
    • Да бъде в оригиналната си опаковка, неповреден и без следи от употреба.
    • Да не е бил използван или монтиран.
    • Да има всички оригинални етикети, аксесоари или подаръци, получени с продукта.
    • Продуктът да бъде в състояние, в което може да бъде предложен за продажба отново.
    • Вие отговаряте за намаляване стойността на продуктите вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране. Върнатият продукт трябва да е в търговски вид без следи от употреба. Разопаковането на стоката следва да не е довело до очевидно нарушаване на търговския вид на продукта. В случай на нарушен търговски вид на продукта или следи от употреба, Technomall.bg има право да Ви начисли разходи за възстановяване на първоначалното състояние на продукта, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал. 4 от ЗЗП.
    • Принтери и печатащи устройства чиито консумативи са били разпечатани и ползвани;
    • Електроуреди от Група „Електроуреди“ – Категория „Кухненски уреди“, Категория „Уреди за дома“, Категория „Ел. четки за зъби“, които имат следи от употреба и / или са използвани консумативите;
    • Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга – преди да върнете продукта се уверете, че не е защитен с Ваши пароли и че всички Ваши профили са изтрити, за да можем да възстановим продукта в първоначалното му състояние от гледна точка на софтуера. Не може да се върне продукт, ако е с активиран OEM лиценз, или ако операционните системи или други програми, с които е бил доставен продукта, са деинсталирани;
    • Мобилни телефони, таблети и аксесоари – преди да върнете продукта се уверете, че не е защитен с Ваши пароли и че всички Ваши профили са изтрити, за да можем да възстановим продукта в първоначалното му състояние от гледна точка на софтуера. Не може да се върне продукт, ако е с активиран OEM лиценз, или ако операционните системи или други програми, с които е бил доставен продукта са деинсталирани. Защитни фолиа за таблети и телефони може да се върнат само ако не са използвани;
    • Конзоли и аксесоари – преди да върнете продукта се уверете, че не е защитен с Ваши пароли и че всички Ваши профили са изтрити, за да можем да възстановим продукта в първоначалното му състояние от гледна точка на софтуера;
    • Apple устройства с активирана операционна система;
    • Стоки с регистрирани оригинални гаранции в системата на производителя;
    • Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;
    • Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигурирани по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждането на устройството към първоначалното му софтуерно състояние.
    • Възстановяването на продукта във фабричен вид се остойностява индивидуално, след като продукта се прегледа от сервиз, който издава становище.

      Пример за намаляване на стойността на продукти вследствие на изпробването им:
    • 15% от стойността на продукта, ако е върнат със скъсан кашон / окомплектовка;
    • 25% от стойността на продукта, ако същият е бил върнат с частично или изцяло липсваща окомплектовка (кашон / опаковка, както и части от тях);
    • 30% от стойността на продукта, ако същият в бил върнат в лош търговски вид (драскотини, наранявания по корпуса или части от него, както и видими следи от употреба.
  3. Процедура за връщане За да върнете продукт, моля, следвайте тези стъпки:
    • Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти чрез електронната поща (help@technomall.bg) или телефон на (+359 2 444 24 50 ), за да заявите връщането.
    • Изпратете продукта обратно на адреса, който ще бъде предоставен от нашия екип.
    • Продуктът трябва да бъде изпратен обратно в рамките на 7 дни от датата на уведомяване за връщането.
  4. Разходи за връщане Разходите за връщане на продуктите са за сметка на клиента, освен ако не е доставен грешен модел.
  5. Възстановяване на сума След като получим върнатия продукт и проверим състоянието му, ще извършим възстановяване на сумата по вашата банкова сметка в рамките на 14 работни дни.
  6. Изключения от правото на връщане Някои продукти не могат да бъдат върнати съгласно чл.57 от ЗЗП Това включва, се ограничава до:
    • Правото на отказ не се прилага за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето (като например – слушалки тип „тапи“, епилатори, самобръсначки, машинки за постригване, тримери, преси, четки за коса ,самобръсначки, уред за лице, уред за маникюр и педикюр и т.н.), както и при други хипотези съгласно чл. 57, ал. 5 от ЗЗП.
    • За доставка на стоки, изработени съобразно индивидуалните изисквания на потребителя, като изпълнението е започнало с неговото изрично предварително съгласие и потвърждение, че знае, че ще загуби правото си на отказ.
  7. Контактна информация Ако имате въпроси относно връщането на продукт, моля, свържете се с нас на:
    • Имейл: help@technomall.bg
    • Телефон: (+359 2 444 24 50)
Полетата с * са задължителни.